بدون دسته بندی

ایردراپ های ارز دیجیتال (کریپتو) چیست؟

ایردراپ (Airdrop) در واقع نوعی بازاریابی برای ارزهای نوپا و جدید می‌باشد. ایردراپ‌ها هدیه‌ای برای تبلیغ و معرفی نمودن یک پروؤه برای اهالی کریپتو می‌باشد که معمولاً توسط استارت آپ‌ها بر بستر بلاکچین صورت می‌گیرد. هدف از این کار افزایش آگاهی عموم مرد نسبت به  آن پروژه و جلب افراد بیشتر جهت استفاده  و ترید ( خرید و فروش) آن ارز پس از عرضه اولیه آن  در یک صرافی است.

نکته مهم:  توصیه ما این است که در این ایردراپ ها شرکت کنید چون به احتمال  زیاد اگر یکی از این ایردراپ ها قابل فروش سود خوبی را بدون هزینه به دست خواهید آورد. این ایردراپ ها ریسک و هزینه ای ندارند و جای نگرانی وجود ندارد فقط باید دقت داشته باشید که در هیچ جا هیچ واریزی برای این ایردراپ ها انجام ندهید.

نکته مهم: ایردراپ‌هایی که برای واریزی توکن‌های ایردراپی که شما در آن‌ شرکت کرده‌اید از شما می‌خواهند که به آدرس مشخصی که به آدرس تتر واریز نمایید کلاهبرداری و اسکم هستند. در این ایردراپ ها به هیچ وجه واریزی انجام ندهید.

ایردراپ و جشنواره صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

ثبت نام در ایردراپ عالی صرافی بیت 24 (مهلت تا 31 خرداد)

جایزه ثبت نام و هر دعوت 50 هزار تومان نقد و قابل برداشت

به ازای هر کاربر فعالی که با کد دعوت شما ثبت نام کنند به شما جایزه نقدی داده می‌شود که با بیشتر شدن تعداد دعوت شدگان مبلغ جایزه نیز افزایش می‌یابد.

برای مثال اگر کاربری 43 کاربر فعال دعوت کند، از کاربر اول تا 30 ام با نرخ هر کاربر فعال 50 هزار تومان دریافت میکند و از کاربر 30 ام تا 43 ام با نرخ هر کاربر فعال 70 هزار تومان جایزه دریافت می‌کند. که در مجموع 2 میلیون و 410 هزار تومان دریافت خواهد کرد.

– این صرافی رو به هیچ عنوان از دست ندید که پشیمون میشید
–  احزار هویتش خیلی راحته میتونید در عرض 2 دقیقه تکمیلش کنید و تصویر سلفی بفرستید و ۵۰ هزار تومان دریافت کنید.

– نیازی به معامله یا دعوت نداره ، اصلا از دست ندید چون یکی از بهترین فرصت نقدی فعلا همینه.

لینک ثبت نام:   ثبت نام در صرافی بیت 24

نکته مهم: فقط به خاطر داشته باشید که برای دریافت جایزه 50 هزار تومانی باید کد معرف داشته باشید که با کلیک روی لینک بالا این کد برای شما نمایش داده می‌شود، در غیر این صورت بدون کد معرف و عدم تکمیل احراز هویت جایزه به شما تعلق نمیگیرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا